Images

Semalam :)

Kemarin malam aku menangis. Yaa mungkin tiap hari menangis sih. heehhe
Tapi malam kemarin beda.
Sebelum tidur aku menangis. Rasanya hanya capek. :)
Terus aku peluk boneka puccaku yg warnanya biru. :)

Hem.. terus aku tutup mata ..
Lalu tiba - tiba kaya papa datang :')

Papa datang dan ngelus kepala aku.
Papa cuma bilang.. "jangan banyak mikir nak.. berbahagialah.."
Aku cuma menangis...
Cuma bisa menangis.
Aku rindu papa.. :')
Dan aku kembali teringat lelaki yang bertemu paap pertama kalinya dan 15 menit kemudian papa pergi selamanya. Kukira dia bakal jadi lelaki terakhir. tetapi akhirnya pun berpisah juga.
Masih. Papa masih tersenyum sambil mengelus kepalaku saat itu.
Dan papa berkata : " Nak, papa minta maaf kalau kejadian itu membuatmu yakin kalau orang itu yang terakhir. Papa tau gimana sedihnya didok (panggilan ku di rumah). Tapi papa bukan lah penanda, papa bukan yang tau segalanya. Papa bahkan tidak tau apakah dia yang terakhir atau bukan. Allah Yang Maha Tahu , nak.. Jadi, belum tentu dia yang terakhir sebenarnya. Allah Yang Tahu segalanya nak.."

setelah itu aku menangis dan akhirnya tertidur.
.
Rindu papa.
Terlalu rindu hingga mungkin seperti khayalan yang sangat nyata. :')
love you pa.
I'll be stronger :)
Allah always be my protector for mama , you and I. :')

0 comments:

Hamster

Photobox with Lia

Photobox with Lia